تاثیر سایت در فروش

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ 336 بازدید بدون دیدگاه
تاثیر سایت در فروش

امروزه با گسترش و فراگیر شدن تکنولوژی، داشتن یک وب‌سایت پویا، کامل و فعال یک اعتبار برای کسب و کار شما به حساب می‌آید. از دید جهانی ساخت یک وب‌سایت کوچکترین قدمی است که برای شروع یک تجارت الکترونیک باید بر دارید.

وب‌سایت باعث می‌شود مشتریان به راحتی به شما، فعالیت و کسب و کارتان اعتماد کنند. وب‌سایت اولین مکانی خواهد بود که مشتری با کسب و کار شما آشنا خواهد شد و اگر این جایگاه از سطح مطلوبی برخوردار نباشد این سایت نه تنها باعث ایجاد اعتماد و جذب مشتری نخواهد شد بلکه باعث از بین رفتن اعتماد اولیه آن‌ها نیز می‌شود.

با داشتن یک وب‌سایت مناسب می‌توانید فعالیت خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان ارائه دهید و با داشتن یک فروشگاه اینترنتی قادرید از فروش مناسبی در حوزه فعالیت خود برخوردار بشوید. بدون شک ویترین مغازه شما فضای لازم برای قرارگیری هزاران محصول را در خود ندارد و شما با مشکل کمبود فضا مواجه خواهید شد، در حالی که می‌توانید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی به سادگی تمام محصولات را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید.

در فروش‌های حضوری معمولاً شما فرصت اندکی برای معرفی محصولات خود دارید. در واقع شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتریان را به کسب و کار خود جلب کنید. در غیر این صورت مشتری خیلی سریع مغازه شما را ترک خواهد کرد و از فرصت ارائه محصولاتتان به او باز می‌مانید. در صورتیکه با استفاده از یک وب سایت فروشگاهی به راحتی می‌توانید این توضیحات تکمیلی را در قالب آموزش‌های جذاب ویدئویی و یا مقالات آموزشی در اختیار مشتری قرار بدهید. این کار همچنین باعث می‌شود شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای در نظر مشتری بیایید.

مشتریان معمولاً در فضای مجازی برای ارائه پیشنهادات و نظرات در رابطه با محصولات و یا خدمات شما احساس راحتی بیشتری دارند. به این ترتیب شما نیز این فرصت را پیدا می‌کنید تا بتوانید بر اساس این نظرات ایرادات خود را رفع نموده و بر نقاط قوت خود تمرکز کنید. همچنین با سلیقه مشتریان نیز بیشتر آشنا شده و محصولات و خدمات خود را در این راستا بهینه سازی کرده و پیش ببرید.

 

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x