رازهای رشد پیج اینستاگرام

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ 342 بازدید بدون دیدگاه
رازهای رشد پیج اینستاگرام

تقریبا همه افرادی که کسب و کارشان داخل اینستاگرام است، دائما به فکر رشد پیجشان، جذب دنبال کننده بیشتر و افزایش فروش هستند، اما فقط تعداد بسیار محدودی هستند که برای آن تلاش می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا پیجمان باید رشد کند و تعداد مخاطبین آن روز به روز افزایش یابد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

*برندسازی بهتر در ادامه رشد پیج

هدف از فعالیت بسیاری از پیج‌ها، برندسازی است. این صفحه‌ها، همیشه در جست و جو افزایش دنبال کننده صفحه اینستاگرام خود هستند تا بتوانند برندشان را به افراد بیشتری معرفی کنند و ذهنیت مخاطبان را نسبت به برندشان بهبود دهند.

* هشتگ را فراموش نکنید!

راه سریع و مؤثر و البته رایگان برای رشد اکانت اینستاگرام شما استفاده درست از هشتگ‌ها است. در واقع، پست‌های اینستاگرامی که از هشتگ استفاده می‌کنند، در مقایسه با پست‌هایی که استفاده نمی‌کنند، ۱۲.۶ درصد افزایش نرخ تعامل را کسب می‌کنند.

هشتگ گذاری بسیار تاثیر گذار است زیرا محتوا‌های مشابه را طبقه‌بندی می کند و این باعث می‌شود که محتوای شما بیشتر قابلیت دیده شدن داشته باشند، و به همین علت است که پست‌های دارای هشتگ نرخ تعامل بسیار بیشتری نسبت به پست‌های بدون هشتگ دارند. همچنین می‌تواند به جذب مخاطب جدید هم کمک کند. کاربری که یک هشتگ را جستجو می‌کند، امکان دارد پست شما را هم ببیند و در نتیجه اگر محتوای شما مفید باشد، پیج شما را باز کند و صفحه شما را فالو کند.

*به طور منظم استوری منتشر کنید

روزانه محبوبیت استوری‌ها رو به افزایش است و نمایش برندتان در استوری، راهی دیگر به مخاطب برای تعامل با کسب و کار شما ارائه می‌دهد. همچنین می توانید از طریق پیج‌های تبلیغاتی، در استوری آن‌ها تبلیغ کنید و کسب و کار خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید.

*سوال، جواب و نظرسنجی را فراموش نکنید
اگر می‌خواهید افزایش فالوئر مستمر در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در یک گفت‌وگو درگیر کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی شخصی محتوای شما را می‌بیند، به این معنی نیست که حتما ارتباط خوبی با او ساخته‌اید. اگر فرصتی برای تعامل دارید، باید از آن استفاده کنید. نظرسنجی کنید، باکس سوال بگذارید و خودتان مقابل دوربین به سوالات پاسخ دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x